Subscribe:

Ads 468x60px

Pages

Friday 23 September 2011

Fata, da' noi ce tocuri purtam?

 
In seara asta am luat startul usor romantica. Pentru ca m-am pomenit langa un pub plin (caci joi e noua vineri, nu-i asa?!), care avea si "beer garden", ceea ce mi-a amintit de Irina si cum alergam noi noaptea prin IOR si mancam ziua pizza la Casa Presei si seara crispy strips la KFC (sa fie primit!).
Aici nu-mi ies in cale baieti goi pusca, proaspat imbaiati in lac (a se revedea amintirile din IOR). In schimb, sunt multi baieti cu "skinny jeans". Si fete cu ciorapi rupti. Dar nu multe, ci doar 2-3 la un kilometru. Cat sa te faca sa crezi ca se poarta, dar de fapt, iata, nu se poarta! Apoi mai era fata cu ciorapi intregi si grosi, sapca de piele si slapi in picioare. Fata in costum office si cu bascheti mov. Fata in cizme de "western" si tunica de catifea. Fata in fust alba de matase, ciorapi aurii si papuci extrem de rosii. Si mai era o fata cu ceva minuscul pe ea si "platforme" in picioare, care isi fuma tigara in fata unui club de dans la bara.
Recunosc, nici cu sapte (7) de-alde Botezatu dupa mine nu m-as prinde "ce se poarta" in Londra. Si nici cati centimetri si ce forma ar trebui sa aiba tocurile. Ceea ce e linistitor.
Frapuccino caramel nu a fost insa linistitor, dupa alergat. Am citit ziarul tremurand. O frauda in lumea bancara, bursele care au luat-o razna si ceva mai suculent cu "Mr Natalie Portman". Caruia nu i se vedeau chilotii.

No comments:

Post a Comment