Subscribe:

Ads 468x60px

Pages

Monday 19 September 2011

Masini cu parfum de acasa...


Fuga-fuga si daaaa, o sa beau crème brûlée macchiato cand o sa ajung si hai, look right! Look left! De fapt, imi intind gatul in toate partile, preventiv, ca sa evit sa ma fac afis taman pe strazile londoneze. 
In seara asta e mai putina lume pe troatuare si in fata carciumilor. Probabil pentru ca nu e joi, despre care joi am invatat ca in Londra e "noua vineri". Am uitat sa intreb cum s-au transferat restul zilelelor. Si fuga-fuga... Si iata, benzinaria unde am fost avertizata ca dintr-un moment in altul voi putea intalni un minunat Bentley cu un numar ce-mi va aminti, nu-i asa, de "home, sweet home". Si anume "TI FUT". Dar lipseste si in seara asta. In schimb, e parcat un X5 argintiu inmatriculat in Maramures. Cu numar "KIS". Lipsa de curaj, clar!
Si loooook right! Ei da, de data asta da! In locul autobuzelor rosii de pe care mi-a tot zambit Mila Kunis saptamana trecuta  a aparut un BMW. O varianta indelung prabusita, cu cel putin 10 ani dusi pe caroserie. B-69-PDL. Parfum de acasa, parfum de burti revarsate si ghiuluri...
Am inspirat abia la Liverpool Street Station, cu  "macchiato" si Evening Standard. Care deschidea cu asta:
Si o mai avea pe Kate Winslet intr-un colt. Ei bine, nu era in chiloti....

P.S. Bentley -ul...



 

No comments:

Post a Comment